[Daesang] Kim Jongkook's award-winning impression "Variety show is all of my life"


Original post from SBS Naver TV: https://m.tv.naver.com/v/17349544









1. [+75/-12] When Kim Jongkook receives the Daesang, I predicted that it would be controversial. But if you think back, Kim Jongkook deserves it. Right from the start, Kim Jongkook made people laugh, but I honestly thought it was a bit late. Kim Jongkook has been loyal to SBS for at least 10 years and I think he deserves it

2. [+64/-13] The one I really expected received that award. Sincerely, congratulations!!!

3. [+61/-9] Others have received it quite often, and now I think it's time for new people to accept the award, and when I think about it, I think the only person who is right is Jongkook. He's been a big part of his role, and most importantly, I can see he's faithful all the time, so isn't it appropriate to celebrate without saying anything? That's a good thing for us

4. [+59/-13] Kim Jongkook is good-looking!!!!!!❤SBS son Kim Jongkook.... First Daesang at the Entertainment Awards... , Please run harder from now on. I always cheer and love you. I love you. I love you so much. πŸ’πŸ’πŸ’ I love you more today than yesterday. I almost cried γ… γ… γ…  Thank you so much for our Running Man members who sincerely congratulate you.. Amazing..

5. [+55/-11] Anyway, Daesang of SBS Entertainment Award 2020 is Kim Jongkook❤

6. [+50/-10] After seeing him receive it, he really deserves it! Congratulations

7. [+50/-11] I liked singer Kim Jongkook, but I also like Kim Jongkook as variety show star. It's great to see you working hard. Congratulations on winning Daesang!!

8. [+8/-35] If Lee Kwangsoo also starred in 'My Ugly Duckling', he would definitely get a Daesang





[Daesang] Kesan pemenang penghargaan Kim Jongkook "Variety show adalah seluruh hidupku"





1. [+75/-12] Ketika Kim Jongkook menerima Daesang, aku memperkirakan itu akan menjadi kontroversial. Tapi jika dipikir kembali, Kim Jongkook pantas mendapatkannya. Sejak awal, Kim Jongkook membuat orang tertawa, tapi sejujurnya aku pikir itu agak terlambat. Kim Jongkook telah setia pada SBS setidaknya selama 10 tahun dan aku pikir dia pantas mendapatkannya

2. [+64/-13] Yang benar-benar aku harapkan menerima penghargaan itu. Dengan tulus, selamat!!!

3. [+61/-9] Orang lain sudah cukup sering menerimanya, dan aku pikir sekarang ini saatnya orang baru menerima penghargaan itu, dan ketika aku memikirkannya, aku rasa satu-satunya orang yang benar adalah Jongkook. Dia telah menjadi bagian besar dari perannya, dan yang paling penting, aku bisa melihat dia setia sepanjang waktu, jadi bukankah pantas untuk merayakan tanpa mengatakan apapun? Itu hal yang baik bagi kami

4. [+59/-13] Kim Jongkook tampan!!!!!! ❤ Anak SBS Kim Jongkook.... Daesang pertama di Entertainment Awards ..., Tolong berlari lebih kencang lagi mulai sekarang. Aku selalu menyemangati dan mencintaimu. Aku cinta kamu. Aku sangat mencintaimu. πŸ’πŸ’πŸ’ Aku lebih mencintaimu hari ini daripada kemarin. Aku hampir menangis γ… γ… γ…  Terima kasih banyak untuk anggota Running Man kami yang dengan tulus memberi selamat kepadanya .. Luar biasa ..

5. [+55/-11] Bagaimanapun, Daesang SBS Entertainment Award 2020 adalah Kim Jongkook❤

6. [+50/-10] Setelah melihat dia menerimanya, dia benar-benar pantas mendapatkannya! Selamat

7. [+50/-11] Aku suka penyanyi Kim Jongkook, tapi aku juga suka Kim Jongkook sebagai bintang variety show. Senang melihatmu bekerja keras. Selamat atas kemenangannya!!

8. [+8/-35] Kalau Lee Kwangsoo juga membintangi 'My Ugly Duckling', dia pasti akan mendapatkan Daesang





λ„ˆλ¬΄ λ„ˆλ¬΄ μ’‹μ•„μš”






Comments

Popular posts from this blog

T-ARA's hit song medley♬

Giselle's Legendary Instagram Post