"Something I can't even imagine" ... Kim Sook's 'Daesang', a glory after 25 years of debut


Original post from: https://namu.news/article/1131599









[Xports News Reporter Kim Yena] Broadcaster Kim Sook gave thanks for winning Daesang at the '2020 KBS Entertainment Awards'.

On the 25th, Kim Sook left a post on her Instagram, saying, "Something I couldn't really imagine happened in my life today. It was possible because I had the people who gave me the opportunity who don't have special abilities and the people who supported me unconditionally."

"Family, friends, colleagues, production crew, VIVO family, and celebrities who have believed in me for 25 years. Many people have helped me. Thank you so much for being pleased with me. I dedicate my gratitude to you this glorious award that will never happen again.” she added, and expressed her gratitude.

Fellow celebrities such as Narsha, Gong Minji, Ryu Seungryeong, Jeon Hyosung, Kim Hoyoung, Kim Minkyung, Kim Younghee, Park Boram, Hong Jimin, Sung Sikyung, Park Seulgi, Han Geuru, Shin Insun, and many other celebrities as well as netizens gave congratulations via comments.

Meanwhile, Kim Sook defeated Kim Jongmin, Sam Hammington, Lee Kyunggyu, and Jeon Hyunmoo at the '2020 KBS Entertainment Awards' which was held on the 24th and won the Daesang filled with honor. Moreover, this is her first Daesang since debuting on KBS in 1995 and being the main character of 'Entertainment Awards' after 25 years, it adds meaning.

The following is the full text of Kim Sook's speech

Something really unimaginable happened in my life today. It was possible because there were people who gave me opportunities who don't have special abilities and everyone who cheered me unconditionally.

Family, friends, colleagues, crew, VIVO family who have been trusted me for 25 years. There are so many people who have helped me. Thank you so much for being pleased with me, and I present this glorious award to you that will never happen again.

hiyena07@xportsnews.com / Photo=Kim Sook's Photos in @KBS





"Sesuatu yang bahkan tidak bisa kubayangkan" ... 'Daesang' Kim Sook, sebuah kemuliaan setelah 25 tahun debut





[Reporter Berita Xports Kim Yena] Penyiar Kim Sook berterima kasih karena telah memenangkan Daesang di '2020 KBS Entertainment Awards'.

Pada tanggal 25, Kim Sook meninggalkan sebuah postingan di Instagram-nya, mengatakan, "Sesuatu yang tidak dapat saya bayangkan terjadi dalam hidup saya hari ini. Itu mungkin terjadi karena saya memiliki orang-orang yang memberi saya kesempatan yang tidak memiliki kemampuan khusus dan orang-orang yang mendukung saya tanpa syarat. "

"Keluarga, teman, kolega, kru produksi, keluarga VIVO, dan selebriti yang telah mempercayai saya selama 25 tahun. Banyak orang telah membantu saya. Terima kasih banyak karena telah senang bersama dengan saya. Saya mendedikasikan rasa terima kasih saya kepada kalian atas penghargaan yang mulia ini. Itu tidak akan pernah terjadi lagi. " dia menambahkan, dan mengungkapkan rasa terima kasihnya.

Sesama selebriti seperti Narsha, Gong Minji, Ryu Seungryeong, Jeon Hyosung, Kim Hoyoung, Kim Minkyung, Kim Younghee, Park Boram, Hong Jimin, Sung Sikyung, Park Seulgi, Han Geuru, Shin Insun, dan masih banyak lagi selebriti serta netizen lainnya. memberi selamat melalui komentar.

Sementara itu, Kim Sook mengalahkan Kim Jongmin, Sam Hammington, Lee Kyunggyu, dan Jeon Hyunmoo di '2020 KBS Entertainment Awards' yang diadakan pada tanggal 24 dan memenangkan Daesang yang dipenuhi dengan kehormatan.

Terlebih, ini adalah Daesang pertamanya sejak debut di KBS pada tahun 1995 dan menjadi pemeran utama 'Entertainment Awards' setelah 25 tahun, itu menambah makna.

Berikut ini adalah teks lengkap pidato Kim Sook

Sesuatu yang benar-benar tak terbayangkan terjadi dalam hidup saya hari ini. Itu mungkin terjadi karena ada orang yang memberi saya kesempatan yang tidak memiliki kemampuan khusus dan semua orang yang mendukung saya tanpa syarat.

Keluarga, teman, kolega, kru, keluarga VIVO yang telah mempercayai saya selama 25 tahun. Ada banyak orang yang telah membantu saya. Terima kasih banyak karena telah senang bersama dengan saya, dan saya mempersembahkan penghargaan yang mulia ini kepada kalian. Itu tidak akan pernah terulang lagi.

hiyena07@xportsnews.com / Foto = Foto Kim Sook di @KBS





너무 너무 좋아요






Comments

Popular posts from this blog

T-ARA's hit song medley♬

Giselle's Legendary Instagram Post