My younger sister is dating a divorced man


Original post from: https://m.pann.nate.com/talk/355749401?currMenu=today&stndDt=20201130





My sister, whom I usually know, is dating a divorced man. My relationship with her not deep, but I adore her because of her kind and bright personality..

But she says he's dating a divorced man. At first I thought it was a joke, but when I knew it was true, I was blank...

My younger sister's age is just over 25
The other person's age is just over 30..

She said that he is good because he is kind and caring for himself..
It’s hard to express when I think of them living together

If we live together with a divorced man, they can breakup too, I don’t think it’s possible, please give me advices

What should I say?





[+1/-58]





1. [+49/-1] I know you wrote this because you were worried about your sister...Don't get caught up in the love problem of two people... Whether it's a good outcome or a bad outcome... They're all big adults... It's self-responsibility... In the same world nowadays, I feel like it's a difficult position to tamper with others' relationship. Just watch from the side... you don't need to cheer up...

2. [+35/-0] I see conceptual comments in a short time. Usually, in such articles, they say, blah, blah, blah, blah, blah... ㅋ I understand that the writer is worried, but like other comments, I just want to respect my sister's choice. There is no way in the world to meet unmarried and has been married. Of course it hurts, but it's not an affair.

3. [+10/-0] Leave it alone

4. [+7/-0] It's not an affair, just leave it alone.

5. [+6/-0] It seems like a woman is already falling for a man, so she can’t even hear it





Adik perempuanku berpacaran dengan pria yang sudah pernah menikah





Adik perempuanku, yang sudah saya kenal lama, berpacaran dengan pria yang sudah pernah menikah. Hubunganku dengan adikku tidak dalam, tapi aku mengaguminya karena kepribadiannya yang baik dan ceria ..

Dia bilang dia berkencan dengan pria yang sudah pernah menikah. Awalnya aku pikir itu lelucon, tetapi ketika aku tahu itu benar, aku shock...

Usia adik perempuanku lebih dari 25 tahun
Usia pacarnya di atas 30 tahun..

Adikku berkata bahwa dia hebat karena dia baik dan merawat dirinya sendiri dengan baik..
Sulit untuk mengungkapkannya saat memikirkan mereka tinggal bersama

Jika kita hidup bersama dengan pria yang sudah pernah menikah, mereka juga bisa putus, menurutku ini tidak mungkin, tolong beri aku nasihat

Apa yang harus aku katakan?





[+1/-58]





1. [+49/-1] Aku tahu kamu menulis ini karena kamu mengkhawatirkan adikmu ... Jangan terjebak dalam masalah cinta dua orang ... Entah itu hasil yang baik atau buruk. .. Mereka semua orang dewasa... Itu tanggung jawab diri sendiri... Di dunia yang sama sekarang ini, aku merasa sulit untuk ikut campur hubungan orang lain. Lihat saja dari samping... Kamu tidak perlu didukung...

2. [+35/-0] Aku melihat komentar yang beragam dalam waktu singkat. Biasanya di artikel seperti itu, mereka hanya mengatakan omong kosong...ㅋ Aku mengerti bahwa OP khawatir, tapi seperti komentar lainnya, aku hanya ingin menghormati pilihan adikku. Tidak ada cara di dunia ini untuk memilih bertemu dengan yang belum menikah dan telah menikah. Tentu saja menyakitkan, tapi itu bukan perselingkuhan.

3. [+10/-0] Biarkan saja

4. [+7/-0] Ini bukan perselingkuhan, biarkan saja.

5. [+6/-0] Sepertinya yang wanita sudah jatuh cinta dengan prianya, jadi dia bahkan tidak bisa mendengarnya





너무 너무 좋아요


Comments

Popular posts from this blog

T-ARA's hit song medley♬

Giselle's Legendary Instagram Post