Kai is crying after reading fan letter


Original post from: https://www.instiz.net/name_enter/75438686?category=2&green=1&page=16





https://youtu.be/1PaJAXrsyhU





1)

As someone who has been waiting for Kai Solo for 8 years I am happy and thrilled to be able to share Kai's new beginning.

As long as I've been waiting, I'm excited and trembling a lot.

Of course, Kai, who showed a new look, must have the same heart, right?

During the 8 years that I fell in love with Kai I was a student in school uniform, a college student who was chased by assignments, and now I have become an office worker.

Kai has become a wonderful person who always shines, and that fact is still shining more every day.

I am still happy to support Kai's stage, so I want to say thank you for being 'Kai.

I sincerely congratulate you on your solo debut. And thank you. I want you to do your favorite stage for a long time. I will be with you for a long time as an audience.

2)

I'm in high school, and the most laughing and happy moment this year was when I saw Kai in I Live Alone.

I don't know how much I studied the day before to see it for an hour.

Just before the SAT, Kai's solo comes out, On the morning of the day of the SAT, I think I can see the SAT while listening to Kai's song.

Even if I'm under stress, I'm immediately relieved when I see Kai's fancam.

When I went to the concert yesterday, I was so happy to see the video.

He was so cool when he was on the concert solo stage that I shed tears.

I'm so excited to hear that it's an album full of songs from Kai, so I like that moment.

I think it's fortunate that there is a brother-like existence in the exam life.

I wish EXO-L was such a thing for Kai. I always cheer for the awesome solo.

If you have time, please support my SAT as well.









Please pay a lot of attention to our Kai.πŸ’›

https://youtu.be/Fc-fa6cAe2c





Comments:

1. He's so kind.....

2. I also cried when reading γ… γ… γ… γ… 

3. I also cried γ… γ… γ…  Thank you for being Kai, Kim Jong-in

4. I cried too...

5. What the fans say is very beautiful

6. The first letter makes me cry..

7. I'm not even Kai, but I cried...

8. I love you πŸ™πŸ™





Kai menangis saat membaca surat dari penggemar





1)

Sebagai seseorang yang telah menunggu Kai Solo selama 8 tahun, aku gembira dan senang bisa berbagi awal baru Kai.

Selama aku menunggu, aku senang dan sangat gemetar.

Tentunya Kai yang menunjukkan penampilan baru pasti memiliki hati yang sama, bukan?

Selama 8 tahun aku jatuh cinta dengan Kai, aku adalah seorang siswa berseragam sekolah, seorang mahasiswi yang dikejar-kejar oleh tugas, dan sekarang saya telah menjadi pekerja kantoran.

Kai telah menjadi pribadi yang luar biasa yang selalu bersinar, dan fakta itu terus bersinar setiap hari.

Aku masih senang mendukung penampilan Kai, jadi aku ingin mengucapkan terima kasih karena telah menjadi 'Kai.

Aku dengan tulus mengucapkan selamat kepadamu atas debut solonya. Dan terima kasih.

Aku ingin kamu melakukan panggung favoritmu untuk waktu yang lama. Aku akan bersamamu untuk waktu yang lama sebagai penonton.

2)





Aku di sekolah menengah, dan momen yang paling membuat tertawa dan bahagia tahun ini adalah ketika aku melihat Kai di I Live Alone.

Aku tidak tahu seberapa banyak saya belajar sehari sebelumnya untuk melihatnya selama satu jam.

Tepat sebelum SAT, solo Kai keluar, Pada pagi hari SAT, aku rasa aku bisa melihat SAT sambil mendengarkan lagu Kai.

Meski sedang stress, aku langsung lega saat melihat fancam Kai.

Ketika aku pergi ke konser kemarin, aku sangat senang melihat videonya.

Dia sangat keren ketika dia berada di panggung konser solo sehingga aku menitikkan air mata.

Aku sangat senang mendengar bahwa ini adalah album yang penuh dengan lagu-lagu dari Kai, jadi aku suka momen itu.

Aku pikir beruntung adanya keberadaan seperti saudara dalam kehidupan ujian.

Aku berharap EXO-L menjadi hal yang baik untuk Kai.

Aku selalu mendukung solo yang luar biasa.

Jika kamu punya waktu, tolong dukung SAT saya juga.







Tolong beri banyak perhatian pada Kai kami.πŸ’›







Komentar:

1. Dia sangat baik....

2. Aku juga menangis saat membacanya γ… γ… γ… γ… 

3. Aku juga menangis γ… γ… γ…  Terima kasih telah menjadi Kai, Kim Jong-in

4. Aku juga menangis...

5. Apa yang dikatakan fans sangat indah

6. Surat pertama membuatku menangis..

7. Aku bahkan bukan Kai, tapi aku menangis...

8. Aku mencintaimu πŸ™πŸ™





λ„ˆλ¬΄ λ„ˆλ¬΄ μ’‹μ•„μš”


Comments

Popular posts from this blog

Nostalgia between Eunjung and Kyunghoon

Knetz's response to aespa's photoshoot in Glass Magazine

Jeon Somin, enjoying 'photo time' without giving up on male guests