'Bowling with NO Mask' Eric The Boyz "I'm sorry for not wearing a mask"... The agency also apologizes [Official statement]


Original post from: https://namu.news/article/1130867#gsc.tab=0









[Reporter Choi Heejae of Xports News] Eric, a member of the group The Boys, apologized for the no-mask controversy.

On the 23rd, a video of Eric playing bowling without wearing a mask spread around the online community. Amid the spread of COVID-19, playing at a bowling alley without wearing a mask was disappointing.

On the 24th, Eric said through the official fan cafe, "I left a post like this to post the words of an apology." He apologized.

He then said, "I should have worn a mask, I'm sorry for The B, members, agency, family, and many people that trying to overcome the COVID-19 by showing my careless action."

Eric added, "I will reflect deeply, be more careful in the future, and try to show only good side of me. I'm sorry."

The agency Cracker Entertainment also posted an apology. The agency said, "Eric was unable to fulfill his obligation to wear a mask during the COVID-19 pandemic. We are deeply reflecting on his mistakes, and we sincerely apologize for the lack of self-management in his personal time."

In addition, regarding the allegation that he was with the opposite sex, "It was confirmed that the same-sex friends with him were two same-sex friends who were alumni of the same high school in mid-November and took the video and uploaded it to social media. It has been confirmed," he explained.

"We will inform you that we will take a more proactive response to unknown posts, malicious comments and rumors." He announced a legal response to the rumors.

The following is the full text of The Boyz Eric's apology.

Hello, this is Eric.

First of all, I sincerely apologize for make you worry.

I've always been loved by The B, and I am very sorry that I left this post because of something unpleasant.

Last month, I went to the bowling alley after dinner with two high school friends who were about to enlist in the military.

However, removing masks in public places violates social norms.

Since the beginning of this year, due to COVID-19, The B's have not been able to create happy moments with The Boyz. The B must have been more disappointed by that. I should have worn a mask, I apologize to The B, the members, the agency, my family, and many people who try to deal with COVID-19 but instead I show my careless action.

I am very embarrassed to say to The B that I wish the situation to improve as soon as possible, and that I would like to see The B well, wear the mask well, and meet next year.

Once again, I sincerely apologize for causing disappointment and concern to you through my unpleasant activities. The B is so precious and grateful to me. I will always reflect on my mistakes, and will never show these mistakes again. I met The B and learned how to express love, and the words, actions, and letters I say to you are truly from my heart.

To all of The Bs who constantly believe in me and support me, I promise to take this opportunity to show more sincerity and good sides in the future and to become more mature.

Once again, I sincerely apologize to The B, who must have been disappointed and hurt by my careless actions.

I will reflect deeply enough, be more careful in the future, and try to show only good sides. Sorry.

jupiter@xportsnews.com / Photo = Xports News DB





'Bowling tidak memakai masker' Eric The Boyz "Maaf karena tidak memakai masker" ... Agensi juga meminta maaf [Pernyataan resmi]





[Reporter Choi Heejae dari Xports News] Eric, member grup The Boys, meminta maaf atas kontroversi tanpa maskernya.

Pada tanggal 23, video Eric bermain bowling tanpa menggunakan masker tersebar di komunitas online. Di tengah penyebaran COVID-19, bermain di arena bowling tanpa topeng adalah mengecewakan.

Pada tanggal 24, Eric berkata melalui fan cafe resmi, "Aku meninggalkan postingan seperti ini untuk memposting kalimat permintaan maaf." Dia minta maaf.

Dia kemudian berkata, "Seharusnya aku memakai masker, aku minta maaf untuk The B, anggota, agensi, keluarga, dan banyak orang yang berusaha mengatasi COVID-19 dengan menunjukkan tindakan cerobohku."

Eric menambahkan, "Aku akan merenungkannya secara mendalam, lebih berhati-hati di masa depan, dan mencoba untuk hanya menunjukkan sisi baikku. Aku minta maaf."

Agensi Cracker Entertainment juga memposting permintaan maaf. Agensi mengatakan, "Eric tidak dapat memenuhi kewajibannya untuk memakai masker dalam masa pandemi COVID-19. Kami sangat merenungkan kesalahannya, dan kami dengan tulus meminta maaf atas kurangnya manajemen diri di waktu pribadinya."

Selain itu, terkait dugaan dirinya dengan lawan jenis, "Dipastikan bahwa teman sesama jenis yang bersamanya adalah dua teman sesama jenis yang merupakan alumni SMA yang sama pada pertengahan November lalu mengambil video tersebut dan mengunggahnya ke media sosial. Sudah dikonfirmasi, "terangnya.

"Kami akan memberi tahu kalian bahwa kami akan mengambil tanggapan yang lebih proaktif untuk postingan yang tidak diketahui faktanya, komentar jahat, dan rumor." Dia mengumumkan tanggapan hukum terhadap rumor tersebut.

Berikut ini adalah teks lengkap dari permintaan maaf The Boyz Eric.

Halo, ini Eric.

Pertama-tama, aku dengan tulus meminta maaf karena membuat kalian khawatir.

Aku selalu dicintai oleh The B, dan aku sangat menyesal meninggalkan postingan ini karena sesuatu yang tidak menyenangkan.

Bulan lalu, aku pergi ke arena bowling setelah makan malam dengan dua teman sekolah menengah yang akan mendaftar di militer.

Namun, melepas masker di tempat umum melanggar norma sosial.

Sejak awal tahun ini, akibat COVID-19, The B's memang belum mampu menciptakan momen bahagia bersama The Boyz. B pasti lebih kecewa dengan itu.

Seharusnya aku memakai masker, aku minta maaf kepada The B, para member, agensi, keluarga, dan banyak orang yang mencoba menangani COVID-19 tapi aku malah menunjukkan tindakan ceroboh.

Aku sangat malu untuk mengatakan kepada The B bahwa aku ingin situasinya membaik secepat mungkin, dan bahwa aku ingin melihat The B dengan baik, pakailah masker dengan baik, dan bertemu tahun depan.

Sekali lagi, aku dengan tulus meminta maaf karena menyebabkan kekecewaan dan kekhawatiran melalui aktivitas diriku yang tidak menyenangkan. The B sangat berharga dan suatu hal yang aku syukuri untukku.

Aku akan selalu merenungkan kesalahanku, dan tidak akan pernah menunjukkan kesalahan ini lagi.

Aku bertemu The B dan belajar bagaimana mengungkapkan cinta, dan kata-kata, tindakan, dan surat yang aku ucapkan kepada kalian benar-benar dari hatiku.

Kepada semua The B yang selalu memercayaiku dan mendukungku, aku berjanji akan mengambil kesempatan ini untuk menunjukkan lebih banyak ketulusan dan sisi baik di masa depan dan menjadi lebih dewasa.

Sekali lagi, aku dengan tulus meminta maaf kepada The B, yang pasti kecewa dan terluka oleh tindakan cerobohku.

Aku akan merenung cukup dalam, lebih berhati-hati di masa depan, dan mencoba untuk hanya menunjukkan sisi baik. Maaf.

jupiter@xportsnews.com / Foto = Xports News DB





너무 너무 좋아요






Comments

Popular posts from this blog

Nostalgia between Eunjung and Kyunghoon

Knetz's response to aespa's photoshoot in Glass Magazine

Jeon Somin, enjoying 'photo time' without giving up on male guests